Tingkat 33, Menara Ilham,, No. 8 Jalan Binjai, Kuala Lumpur, Malaysia

Pejabat Persendirian Terbaik di Dunia

11 Di seluruh Asia Tenggara. 150+ Di Seluruh Dunia Untuk Penggunaan Anda

Deposit sewa sebulan

Apa yang anda dapat
Bersama pejabat perkhidmatan anda yang lengkap dengan perabot, dinilai bunyi

Hanya syarikat pengendali yang melabur dalam infrastruktur
yang membantu perniagaan anda!

Menara Ilham, Malaysia

Tingkat 33, Menara Ilham,, No. 8 Jalan Binjai, Kuala Lumpur, 50450

Akses

  • 2 minit berjalan kaki ke stesen LRT
  • 3 minit berjalan kaki ke stesen MRT
  • 1 jam memandu ke lapangan terbang

Butiran Bangunan

  • Bangunan tertinggi ke-7 di bandar
  • Stesen Ampang Park Light Rail Transit (LRT) terletak di ambang pintu
  • Berdekatan dengan Pusat Bandar Kuala Lumpur (KLCC)

Manfaat Utama Pejabat Khidmat Servcorp

office furniture icon
Kurangkan Kos Permulaan
phone icon
Berperabot Penuh & Dilengkapi Sistem IT
receptionist icon
Perkhidmatan Penyambut Tetamu & Kesetiausahaan
photocopier icon
Privasi & Keselamatan IT
5-Star Business Address icon
150+ lokasi Perdana di seluruh dunia
secure internet icon
Kontrak Fleksibel

Pejabat Perkhidmatan Dilengkapi Sepenuhnya

Pejabat Perkhidmatan Servcorp kami datang dilengkapi sepenuhnya dengan perabot dan termasuk akses ke kemudahan dan perkhidmatan sokongan kami, jadi anda boleh mengurangkan kos dan mula bekerja pada hari anda berpindah.

Ciri-ciri:

  • Dilengkapi sepenuhnya: perabot berkualiti tinggi, peribadi, dinilai bunyi, dan dilengkapi IT
  • Pejabat Perkhidmatan Peribadi - Dibina untuk pasukan 1-10 orang dengan sokongan untuk pasukan hibrid / bekerja dari rumah
  • Pejabat Perkhidmatan Besar - Dibina untuk menangani pasukan bersaiz sederhana hingga besar (10-20+ orang) dan termasuk akses ke kemudahan 5 bintang dan perkhidmatan sokongan kami.
  • Akses ke Kawasan Rehat - gunakan ruang kerja bersama mewah kami untuk bekerja, berkolaborasi, atau pun hanya berehat minum kopi
  • Internet/WiFi: SSID dan VLAN khas untuk setiap perniagaan. Pantas, selamat, konfigurasi apa saja + Sokongan IT Tempatan.
  • Teknologi komunikasi terkemuka: telefon IP, pemberian panggilan percuma, suara-ke-emel, e-faks, penghalaan panggilan yang canggih
  • Pasukan yang didedikasikan di tapak untuk membantu perniagaan anda - Menangani panggilan, perkhidmatan setiausaha, penyediaan mesyuarat
  • Pantry lengkap, teh Twinings dan kopi

Bagaimana untuk sampai Menara Ilham, Malaysia

bus.png
Oleh LRT

Ambil laluan Putrajaya dan turun di Persiaran KLCC yang terletak hanya 3 minit berjalan kaki dari ILHAM.

airport.png
Akses lapangan terbang

Satu jam memandu anda akan sampai ke Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) dan Kuala Lumpur International Airport (KLIA).

bus.webp
Bus Pelancongan

Jika anda menggunakan bas pelancong KL Hop-On Hop-Off (www.myhoponhopoff.com), sila turun di Hentian no. 22 yang terletak 5 minit dari ILHAM.

bus.png
Oleh LRT

Ambil laluan Kelana Jaya dan turun di stesen Ampang Park yang terletak hanya 2 minit berjalan kaki dari ILHAM.

Mengenai Menara Ilham, Malaysia

ILHAM Tower, berlokasi di dalam "Golden Triangle" Kuala Lumpur, memperoleh keuntungan daripada tenaga yang bertenaga di Pusat Bandar. Jalan Binjai telah menjadi alamat perniagaan utama, menempatkan syarikat-syarikat multinasional dan pembangunan bertaraf dunia. Dikenali dengan gabungan yang mencolok antara kaca yang licin, aksen keluli, dan landskap hijau, Menara ILHAM menampilkan siluet yang unik menentang langit-langit dinamik Kuala Lumpur. ILHAM Tower adalah alamat perniagaan baru bagi elit korporat dunia dan individu yang berprestij tinggi. Merupakan pencakar langit 58 tingkat setinggi 274 meter, ia adalah bangunan tertinggi ketujuh di Kuala Lumpur. ILHAM Tower adalah sebuah Pusat Bandar dengan penarafan Kelas A dan Bangunan Hijau, serta dilengkapi dengan hotel bintang 4, galeri seni, kedai cenderamata, dan pelbagai outlet makanan dan minuman.

 

Terletak secara strategik di pusat kewangan Kuala Lumpur, ILHAM Tower adalah lokasi utama yang sangat mudah diakses dan sesuai untuk para profesional yang bekerja di kawasan tersebut. Ia mudah diakses dari lebuh utama Jalan Tun Razak dan Jalan Ampang, serta hanya beberapa langkah dari Stesen LRT Ampang Park dan Stesen MRT Persiaran KLCC.

Mengenai Jalan Binjai

Ilham Tower terletak dalam lingkungan berjalan kaki 5 minit dari Stesen Ampang Park Light Rail Transit (LRT), Stesen MRT Persiaran KLCC, pusat-pusat membeli-belah yang sibuk di Petronas Twin Towers (KLCC), Troika Sky Dining, Serena Brasserie, Galeri Ilham, ILHAM Gift Shop, Element Hotel By Westin Kuala Lumpur, Aparthotel Perdana Kuala Lumpur City Centre, INTERCONTINENTAL KUALA LUMPUR Hotel Mewah 5 Bintang, Big Three Food Square, Restoran Menara Binjai, dan Starbucks Menara Binjai.

 

Dalam jarak berjalan kaki 5 minit:

  • Galeri Ilham, Kedai Hadiah Ilham
  • Element Hotel By Westin Kuala Lumpur,
  • Perdana Kuala Lumpur City Centre Aparthotel
  • Starbucks Menara Binjai
  • Big Three Food Square, Restoran Menara Binjai
  • Troika Sky Dining,
  • Serena Brasserie
  • INTERCONTINENTAL KUALA LUMPUR Hotel Mewah 5 Bintang
  • KLCC Mall
  • Menara Petronas Twin Towers

Pelanggan kami suka:

  • Pelanggan kami suka:
  • Lokasi di pusat bandar dan boleh sampai Stesen Ampang Park dalam beberapa langkah sahaja
  • Plat lantai tanpa tiang menyediakan persekitaran yang luas dan membolehkan pelbagai susun atur ruang kerja fleksibel
  • Dikelilingi oleh berbagai kawasan membeli-belah, restoran bintang Michelin, kemudahan perbankan, kedutaan, syarikat minyak dan gas/korporat, dan hotel mewah 5 bintang

Ulasan Google

GadgetYouth Sdn Bhd

Benar-benar SUKA tempat ini! Ruang kerja bersama dan pejabat yang mengagumkan. Persekitaran kerja kondusif yang sempurna untuk pemula semua melalui SME untuk kedua-dua penduduk tempatan dan ekspatriat Superb tanpa henti hyper speed WiFi haven! Kecepatan 100Mbps U / L dan D / L! Jika itu tidak mencukupi, bagaimana pula jika anda disambut dengan senyuman paling manis daripada 2 wanita di kaunter penyambut tetamu yang akan menawarkan bantuan untuk apa sahaja tugas yang anda perlu lakukan. Secara keseluruhannya, pelaburan terbaik setakat ini..Terima kasih SERVCORP!

Mica Lee

Lokasi yang sangat hebat dan canggih. Terletak strategik di hadapan stesen LRT. Suasana kerja yang elegan dan cemerlang. Segala-galanya sedia untuk anda masuk dan bekerja di sana! Hanya bawa diri dan barang peribadi anda. Yang paling penting adalah layanan hebat dari kakitangan di sana. Sangat membantu dan penuh perhatian. Sangat disyorkan kepada semua!

Prashant maurya

Berjalan kaki dari Menara Twin Tower dan taman

Mostafa Imran

Ia adalah tempat yang menakjubkan, terutamanya untuk ruang pejabat.

Cara untuk Mendaftar langganan Pejabat Khidmat

Pendaftaran untuk Pejabat Khidmat di Servcorp adalah pantas dan mudah. Hanya perlu ikut 3 langkah mudah untuk menjadi ahli dan mula mengembangkan perniagaan anda.

Pejabat Berdekatan

Soalan Lazim Pejabat Perkhidmatan

Dengan Pejabat Perkhidmatan Servcorp, anda mempunyai segala-galanya yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan anda pada hari anda berpindah masuk. Untuk perniagaan bersaiz kecil hingga sederhana, lebih berkos efektif untuk mengambil pejabat perkhidmatan daripada melabur dalam penyewaan tradisional dan pembinaan pejabat. Ia boleh menjimatkan sehingga 60% kos bulanan berbanding dengan menubuhkan pejabat sendiri. Berbeza dengan ruang pejabat tradisional, anda mendapat pejabat dilengkapi sepenuhnya, menggunakan infrastruktur IT global Servcorp dengan internet yang pantas dan selamat, rangkaian telefoni IP perniagaan global dengan pelan panggilan percuma, akses kepada peralatan pejabat seperti fotokopi/pencetak/pemindai, akses kepada dapur yang dilengkapi sepenuhnya dan banyak lagi. Semua perkhidmatan pilihan seperti Bilik Mesyuarat adalah bayar-pegunakan, jadi anda tidak membayar untuk perkhidmatan yang tidak pernah anda gunakan.

Servcorp juga mempunyai pasukan setiausaha profesional yang sangat terlatih di setiap lokasi serta pasukan IT dalaman kami yang tersedia untuk menyokong perniagaan anda. Ahli pasukan yang didedikasikan menangani segala-galanya dari menjawab panggilan atas nama syarikat anda hingga menguruskan surat dan kurier anda.
Pasukan Servcorp menyediakan perkhidmatan di atas dan di luar apa yang anda terima di Pejabat Perkhidmatan lain. Sebagai perkhidmatan pilihan, pasukan kami boleh melakukan pelbagai tugas untuk menyokong perniagaan anda, termasuk penyediaan persembahan, kerja terjemahan, interpretasi, membantu panggilan jualan, menjadual janji temu, dan banyak lagi.

Ketahui lebih lanjut mengenai Servcorp's Pejabat Perkhidmatan.

Sebagai pelanggan Servcorp, Pejabat Perkhidmatan anda termasuk:Set suite pejabat dilengkapi sepenuhnya untuk 1-20 orang

  • Kemampuan untuk menambah sehingga 10 pekerja jauh / pekerja tele dengan Pakej Pasukan Jauh Kami
  • Seorang penyambut tetap menjawab panggilan anda semasa waktu perniagaan
  • Pengendalian surat, kurier, dan pengendalian pelawat
  • Akses kepada perkhidmatan setiausaha dan pembantu peribadi yang berbahasa pelbagai
  • Akses kepada bilik mesyuarat korporat yang dilengkapi sepenuhnya, bilik mesyuarat, dan suite harian
  • Teknologi IT terkemuka; Internet Pengurusan Selamat, Pantas, Serat Tier 1 dengan masa operasi 99.9%
  • Teknologi komunikasi terkemuka; Telefon IP, peruntukan panggilan percuma, suara-ke-emel, e-faks, penghalaan panggilan yang canggih
  • Servcorp Home: akses Komuniti Servcorp, membuat tempahan, menguruskan pemindahan panggilan anda, muat turun invois anda
  • Penyambut yang megah dengan pemandangan yang spektakuler
  • Dapur kontemporari dengan peti sejuk yang dilengkapi sepenuhnya, mesin kopi espresso, air buah, snek
  • Akses kepada ruang kerja bersama untuk mesyuarat tidak formal atau berehat di luar pejabat anda
  • Acara biasa di mana anda boleh bertemu orang yang berfikiran sama

Tiada kontrak berkunci untuk Pejabat Perkhidmatan Servcorp, tempoh kontrak minimum adalah satu bulan.

Ya. Pelanggan Pejabat Perkhidmatan Servcorp boleh mengakses mana-mana daripada lebih dari 150 lokasi Servcorp di seluruh dunia. Anda boleh menggunakan ruang kerja bersama di luar bandar anda untuk sehingga 3 jam sehari dan anda boleh menggunakan pejabat persendirian di bandar lain untuk sehingga 5 hari sebulan semasa anda melancong (bergantung kepada tempahan terdahulu dan ketersediaan). Dalam Asia Tenggara, anda boleh mengakses ruang kerja bersama kami di.

Kami percaya untuk memahami sepenuhnya Servcorp, anda perlu melihatnya sendiri. Sila meminta lawatan ke Pejabat Perkhidmatan kami di Sydney dan kami dengan senang hati akan mengatur lawatan pejabat di lokasi yang sesuai untuk anda.

 

Jika anda ingin berjaya
Datang bertemu, uji dan cuba! angan beli dengan penipuan!

Pastikan anda melindungi perniagaan anda melalui pengesahan.

Tanya Berapa ramai ahli pasukan mereka yang tersedia untuk menjalankan tugas anda?
Tanya Berapa lama masa yang diambil untuk disambungkan ke internet? 
Tanya sama ada pembekal adalah bertaraf Tahap-1.
Tanya dibenarkan menyemak kelajuan muat turun.
Tanya Bercakap dengan sokongan IT: Adakah mereka pasukan di lokasi atau pihak ketiga? Adakah mereka berada di dalam negara?
Tanya Minta nombor telefon supaya anda boleh mencuba perkhidmatan tersebut sebelum anda membuat langganan
Tanya kad telefon
Tanya untuk bertemu dengan penyambut tetamu anda, wajah perniagaan anda
Tanya tentang pemindahan bencana.
Tanya sama ada sambungan telefon anda boleh dipindahkan ke lokasi lain (roaming) tanpa kos.
Tanya sama ada internet wayarles selamat.
Tanya sama ada anda boleh mendapat 20,000 panggilan percuma ke mana-mana peranti, mana-mana destinasi global
Tanya sama ada bil telefon anda 20% lebih rendah daripada kadar telco?
Tanya berapa banyak panggilan percuma yang anda terima
Tanya sama ada anda boleh menggunakan kemudahan lokasi lain
Tanya sama ada mereka mempunyai jangkauan global.